Звернення громадян

Інформація

по Класифікатору звернень громадян про звернення, які надійшли до КНП «Полтавська центральна районна клінічна лікарня»

за 3 місяці 2020 року.

  1. За формою надходження

1.1. Поштою

1.2. На особистому прийомі – 36

1.3. Через уповноважену особу

1.4. Через органи влади – 13

1.5. Через засоби масової інформації

1.6. Від інших органів, установ, організацій –

  1. За ознакою надходження

2.1. Первинне – 49

2.2. Повторне –

2.3. Дублетне –

2.4. Неодноразове

2.5. Масове

  1. За видами

3.1. Пропозиція (зауваження) –

3.2. Заява (клопотання) – 43

3.3. Скарга – 6

  1. За статтю авторів звернення

4.1. Чоловіча (ч) – 20

4.2. Жіноча (ж) – 29

  1. За суб’єктом

5.1.Індивідуальне – 49

5.2.Колективне – 0

5.3.Анонімне – 1

  1. За типом

6.1. Телеграма

6.2. Лист, або особисто – 49

6.3. Усне –

  1. За категоріями авторів звернення

7.1. Учасник війни

7.2. Дитина війни

7.3. Інвалід Великої Вітчизняної війни

7.4. Інвалід війни –

7.5. Учасник бойових дій –

7.6. Ветеран праці

7.7. Інвалід першої групи –

7.8. Інвалід другої груп –

7.9. Інвалід третьої групи –

7.10. Дитина-інвалід

7.11. Одинока мати –

7.12. Мати-героїня

7.13. Багатодітна сім’я

7.14. Особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи –

7.15. Учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС

7.16. Герой України

7.17. Герой Радянського Союзу

7.18. Герой Соціалістичної Праці

7.19. Дитина

7.20. Інші категорії – 49

  1. За соціальним станом авторів звернень

8.1. Пенсіонер – 11

8.2. Робітник – 7

8.3. Селянин – 21

8.4. Працівник бюджетної сфери – 5

8.5. Державний службовець –

8.6. Військовослужбовець –

8.7. Підприємець – 1

8.8. Безробітний – 2

8.9. Учень, студент – 1

8.10. Служитель релігійної організації

8.11. Особа, що позбавлена волі; особа воля, якої обмежена

8.12. Інші – 1

  1. За результатом розгляду

9.1. Вирішено позитивно – 40

9.2. Відмовлено у задоволенні

9.3. Дано роз’яснення – 9

9.4. Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і Закону України «Про звернення громадян»

9.5. Звернення, що пересилається за належністю відповідно до ст. Закону України «Про звернення громадян»

9.6. Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян».

ДАНІ ЩОДО ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН, ЯКІ НАДІЙШЛИ ДО

КНП «Полтавська центральна районна клінічна лікарня»  за 3 місяці 2020 року.

Звідки надійшли звернення

Кількість звернень

З них

Кількість громадян, що звернулася з урахуванням колективних звернень
Колективних Повторних Від героїв, інвалідів ВВВ

 

* Від ветеранів війни та праці, багатодітних  сімей Пропозиції Заяви, клопотання

 

Скарги

 

Інформаційні запити

 

Надано роз’яснення, необхідну  інформацію

 

Надіслано на розгляд за  належністю іншому органу влади, установі, організації

 

Відмовлено у задоволенні

 

У стадії розгляду

(вирішення)

 

Розглянуто, надано відповідь з

порушенням термінів

Вирішено позитивно

 

      1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14  
1. безпосередньо

/від громадян поштою/

2. від громадян на особистому прийомі

/через приймальну громадян/

 

36 0 0 0 0 0 0 0 36 0 0 0 0 0 36 36
3. з Кабінету Міністрів України

 

4. з інших установ та організацій 13 0 0 0 0 0 0 6 7 9 0 0 0 0 4 13
5.

Разом

49 0 0 0 0 0 0 6 43 9 0 0 0 0 40 49

Інформація

по Класифікатору звернень громадян про звернення, які надійшли до КНП «Полтавська центральна районна клінічна лікарня»

за 12 місяців 2019 року.

 

Характеристика звернень.

  1. За формою надходження

1.1. Поштою

1.2. На особистому прийомі – 173

1.3. Через уповноважену особу

1.4. Через органи влади – 53

1.5. Через засоби масової інформації

1.6. Від інших органів, установ, організацій –

  1. За ознакою надходження

2.1. Первинне – 226

2.2. Повторне –

2.3. Дублетне –

2.4. Неодноразове

2.5. Масове

  1. За видами

3.1. Пропозиція (зауваження) –

3.2. Заява (клопотання) – 211

3.3. Скарга – 15

  1. За статтю авторів звернення

4.1. Чоловіча (ч) – 98

4.2. Жіноча (ж) – 128

  1. За суб’єктом

5.1.Індивідуальне – 220

5.2.Колективне – 4

5.3.Анонімне – 2

  1. За типом

6.1. Телеграма

6.2. Лист, або особисто – 226

6.3. Усне –

  1. За категоріями авторів звернення

7.1. Учасник війни

7.2. Дитина війни

7.3. Інвалід Великої Вітчизняної війни

7.4. Інвалід війни – 1

7.5. Учасник бойових дій –

7.6. Ветеран праці

7.7. Інвалід першої групи –

7.8. Інвалід другої груп – 4

7.9. Інвалід третьої групи – 1

7.10. Дитина-інвалід

7.11. Одинока мати –

7.12. Мати-героїня

7.13. Багатодітна сім’я

7.14. Особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи –

7.15. Учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС

7.16. Герой України

7.17. Герой Радянського Союзу

7.18. Герой Соціалістичної Праці

7.19. Дитина

7.20. Інші категорії – 220

  1. За соціальним станом авторів звернень

8.1. Пенсіонер – 46

8.2. Робітник – 24

8.3. Селянин – 102

8.4. Працівник бюджетної сфери – 17

8.5. Державний службовець – 8

8.6. Військовослужбовець –

8.7. Підприємець – 6

8.8. Безробітний – 8

8.9. Учень, студент – 8

8.10. Служитель релігійної організації

8.11. Особа, що позбавлена волі; особа воля, якої обмежена

8.12. Інші – 7

  1. За результатом розгляду

9.1. Вирішено позитивно – 168

9.2. Відмовлено у задоволенні

9.3. Дано роз’яснення – 58

9.4. Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і Закону України «Про звернення громадян»

9.5. Звернення, що пересилається за належністю відповідно до ст. Закону України «Про звернення громадян»

9.6. Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян».


ДАНІ ЩОДО ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН, ЯКІ НАДІЙШЛИ ДО

КНП «Полтавська центральна районна клінічна лікарня»  за 12 місяців 2019 року.

 

Звідки надійшли звернення Кількість звернень З них Кількість громадян, що звернулася з урахуванням колективних звернень
Колективних Повторних Від героїв, інвалідів ВВВ

 

* Від ветеранів війни та праці, багатодітних  сімей Пропозиції Заяви, клопотання

 

Скарги

 

Інформаційні запити

 

Надано роз’яснення, необхідну  інформацію

 

Надіслано на розгляд за  належністю іншому органу влади, установі, організації

 

Відмовлено у задоволенні

 

У стадії розгляду

(вирішення)

 

Розглянуто, надано відповідь з

порушенням термінів

Вирішено позитивно

 

      1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14  
1. безпосередньо

/від громадян поштою/

2. від громадян на особистому прийомі

/через приймальну громадян/

 

173 1 2 171 6 167 173
3. з Кабінету Міністрів України

 

4. з інших установ та організацій 53 3 15 38 52 1 53
5. Разом 226 4 2 15 209 58 168 226

 

* 4. Від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки

 


Підсумки роботи із зверненнями громадян за 9 місяців 2109 року.

За 9 місяців 2019 року фахівцями центральної районної клінічної лікарні розглянуто 181 звернення. 138 громадян безпосередньо звернулися на особистий прийом, від 43 звернення надійшли із інших установ та організацій. По структурі звернень: 169 становили заяви, клопотання та інформаційні запити, 12 – скарги. Всі звернення були розглянуті фахівцями у відповідності до вимог чинного законодавства. На 49 надані роз’яснення та необхідна інформація, 132 в межах визначеної компетенції вирішені позитивно.


Підсумки роботи із зверненнями громадян за 3 місяці 2109 року.

За 3 місяці 2019 року фахівцями підприємства розглянуто 61 звернення. 54 громадян безпосередньо звернулися на особистий прийом, від 7 звернення надійшли із інших установ та організацій. По структурі звернень: 59 становили заяви, клопотання та інформаційні запити, 2 – скарги. Всі звернення були розглянуті фахівцями у відповідності до вимог чинного законодавства. На 9 надані роз’яснення та необхідна інформація, 52 в межах визначеної компетенції вирішені позитивно.


Підсумки роботи із зверненнями громадян за 6 місяців 2108 рік.

За 6 місяців 2018 року фахівцями Полтавської центральної районної клінічної лікарні розглянуто 130 звернень громадян. 112 безпосередньо звернулися на особистий прийом до головного лікаря, 18 надійшли із інших установ та організацій.

По структурі звернень: 117 становили заяви, клопотання та інформаційні запити, 13 – скарги. Всі звернення були розглянуті фахівцями у відповідності до вимог чинного законодавства. На 17 надані можливі роз’яснення, 113 в межах визначених повноважень вирішені позитивно. Фактів звернення на «гарячу телефонну лінію» лікарні не було.


Підсумки роботи із зверненнями громадян за 3 місяці 2108 рік.

За 3 місяці 2018 року фахівцями Полтавської центральної районної клінічної лікарні розглянуто 74 звернення громадян. 64 безпосередньо звернулися на особистий прийом до головного лікаря, 10 надійшли із інших установ та організацій.

По структурі звернень: 66 становили заяви, клопотання та інформаційні запити, 8 – скарги. Всі звернення були розглянуті фахівцями у відповідності до вимог чинного законодавства. На 9 надані можливі роз’яснення, 65 в межах визначених повноважень вирішені позитивно. Фактів звернення на «гарячу телефонну лінію» лікарні не було.


Підсумки роботи із зверненнями громадян за 2017 рік.

За 12 місяців 2017 року фахівцями Полтавської центральної районної клінічної лікарні розглянуто 203 звернення громадян. 175 безпосередньо звернулися на особистий прийом до головного лікаря, 28 надійшли із інших установ та організацій.

По структурі звернень: 188 становили заяви, клопотання та інформаційні запити, 15 – скарги. Всі звернення були розглянуті фахівцями у відповідності до вимог чинного законодавства. На 24 надані можливі роз’яснення, 179 в межах визначених повноважень вирішені позитивно. Фактів звернення на «гарячу телефонну лінію» лікарні не було.


Підсумки роботи із зверненнями громадян за 9 місяців 217 року

За 9 місяців 2017 року фахівцями Полтавської центральної районної клінічної лікарні розглянуто 140 звернень громадян. 122 безпосередньо звернулися на особистий прийом до головного лікаря, 18 надійшли із інших установ та організацій.

По структурі звернень: 138 становили заяви, клопотання та інформаційні запити, 2 – скарги. Всі звернення були розглянуті фахівцями у відповідності до вимог чинного законодавства. На 11 надані роз’яснення, 129 в межах визначених повноважень вирішені позитивно. Фактів звернення на «гарячу телефонну лінію» лікарні не було.

Адміністрацією та медичними працівниками закладу постійно проводиться роз’яснювальна робота з метою профілактики можливих негативних звернень.


Підсумки роботи із зверненнями громадян за 6 місяців 217 року

За 6 місяців 2017 року фахівцями Полтавської центральної районної клінічної лікарні розглянуто 97 звернень громадян. 82 безпосередньо звернулися на особистий прийом до головного лікаря, 15 надійшли із інших установ та організацій.

По структурі звернень: 96 становили заяви, клопотання та інформаційні запити, 1 – скарга. Всі звернення були розглянуті фахівцями у відповідності до вимог чинного законодавства. На 10 надані роз’яснення, 87 в межах визначених повноважень вирішені позитивно. Фактів звернення на «гарячу телефонну лінію» лікарні не було.

Адміністрацією та медичними працівниками закладу постійно проводиться роз’яснювальна робота з метою профілактики можливих негативних звернень.


Підсумки роботи із зверненнями громадян за 3 місяці 217 року

За 3 місяці 2017 року фахівцями Полтавської центральної районної клінічної лікарні розглянуто 56 звернень громадян. 50 безпосередньо звернулися на особистий прийом до головного лікаря, 6 надійшли із інших установ та організацій.

По структурі звернень: 55 становили заяви, клопотання та інформаційні запити, 1 – скарга. Всі звернення були розглянуті фахівцями у відповідності до вимог чинного законодавства. На 3 надані роз’яснення, 53 в межах визначених повноважень вирішені позитивно. Фактів звернення на «гарячу телефонну лінію» лікарні не було.

Адміністрацією та медичними працівниками закладу постійно проводиться роз’яснювальна робота з метою профілактики можливих негативних звернень.


Підсумки роботи із зверненнями громадян за 2016 рік

Всього за 2016 рік фахівцями Полтавської центральної районної клінічної лікарні розглянуто 231 звернення. 203 безпосередньо звернулися на особистий прийом, 28 надійшли із інших установ та організацій. По структурі звернень: 218 становили заяви, клопотання та інформаційні запити, 13 – скарги. Всі звернення були розглянуті фахівцями у відповідності до вимог чинного законодавства. На 17 надані роз’яснення та необхідна інформація, 214 в межах визначеної компетенції вирішені позитивно.