Звернення громадян

Підсумки роботи із зверненнями громадян за 9 місяців 2109 року.

За 9 місяців 2019 року фахівцями центральної районної клінічної лікарні розглянуто 181 звернення. 138 громадян безпосередньо звернулися на особистий прийом, від 43 звернення надійшли із інших установ та організацій. По структурі звернень: 169 становили заяви, клопотання та інформаційні запити, 12 – скарги. Всі звернення були розглянуті фахівцями у відповідності до вимог чинного законодавства. На 49 надані роз’яснення та необхідна інформація, 132 в межах визначеної компетенції вирішені позитивно.


Підсумки роботи із зверненнями громадян за 3 місяці 2109 року.

За 3 місяці 2019 року фахівцями підприємства розглянуто 61 звернення. 54 громадян безпосередньо звернулися на особистий прийом, від 7 звернення надійшли із інших установ та організацій. По структурі звернень: 59 становили заяви, клопотання та інформаційні запити, 2 – скарги. Всі звернення були розглянуті фахівцями у відповідності до вимог чинного законодавства. На 9 надані роз’яснення та необхідна інформація, 52 в межах визначеної компетенції вирішені позитивно.


Підсумки роботи із зверненнями громадян за 6 місяців 2108 рік.

За 6 місяців 2018 року фахівцями Полтавської центральної районної клінічної лікарні розглянуто 130 звернень громадян. 112 безпосередньо звернулися на особистий прийом до головного лікаря, 18 надійшли із інших установ та організацій.

По структурі звернень: 117 становили заяви, клопотання та інформаційні запити, 13 – скарги. Всі звернення були розглянуті фахівцями у відповідності до вимог чинного законодавства. На 17 надані можливі роз’яснення, 113 в межах визначених повноважень вирішені позитивно. Фактів звернення на «гарячу телефонну лінію» лікарні не було.


Підсумки роботи із зверненнями громадян за 3 місяці 2108 рік.

За 3 місяці 2018 року фахівцями Полтавської центральної районної клінічної лікарні розглянуто 74 звернення громадян. 64 безпосередньо звернулися на особистий прийом до головного лікаря, 10 надійшли із інших установ та організацій.

По структурі звернень: 66 становили заяви, клопотання та інформаційні запити, 8 – скарги. Всі звернення були розглянуті фахівцями у відповідності до вимог чинного законодавства. На 9 надані можливі роз’яснення, 65 в межах визначених повноважень вирішені позитивно. Фактів звернення на «гарячу телефонну лінію» лікарні не було.


Підсумки роботи із зверненнями громадян за 2017 рік.

За 12 місяців 2017 року фахівцями Полтавської центральної районної клінічної лікарні розглянуто 203 звернення громадян. 175 безпосередньо звернулися на особистий прийом до головного лікаря, 28 надійшли із інших установ та організацій.

По структурі звернень: 188 становили заяви, клопотання та інформаційні запити, 15 – скарги. Всі звернення були розглянуті фахівцями у відповідності до вимог чинного законодавства. На 24 надані можливі роз’яснення, 179 в межах визначених повноважень вирішені позитивно. Фактів звернення на «гарячу телефонну лінію» лікарні не було.


Підсумки роботи із зверненнями громадян за 9 місяців 217 року

За 9 місяців 2017 року фахівцями Полтавської центральної районної клінічної лікарні розглянуто 140 звернень громадян. 122 безпосередньо звернулися на особистий прийом до головного лікаря, 18 надійшли із інших установ та організацій.

По структурі звернень: 138 становили заяви, клопотання та інформаційні запити, 2 – скарги. Всі звернення були розглянуті фахівцями у відповідності до вимог чинного законодавства. На 11 надані роз’яснення, 129 в межах визначених повноважень вирішені позитивно. Фактів звернення на «гарячу телефонну лінію» лікарні не було.

Адміністрацією та медичними працівниками закладу постійно проводиться роз’яснювальна робота з метою профілактики можливих негативних звернень.


Підсумки роботи із зверненнями громадян за 6 місяців 217 року

За 6 місяців 2017 року фахівцями Полтавської центральної районної клінічної лікарні розглянуто 97 звернень громадян. 82 безпосередньо звернулися на особистий прийом до головного лікаря, 15 надійшли із інших установ та організацій.

По структурі звернень: 96 становили заяви, клопотання та інформаційні запити, 1 – скарга. Всі звернення були розглянуті фахівцями у відповідності до вимог чинного законодавства. На 10 надані роз’яснення, 87 в межах визначених повноважень вирішені позитивно. Фактів звернення на «гарячу телефонну лінію» лікарні не було.

Адміністрацією та медичними працівниками закладу постійно проводиться роз’яснювальна робота з метою профілактики можливих негативних звернень.


Підсумки роботи із зверненнями громадян за 3 місяці 217 року

За 3 місяці 2017 року фахівцями Полтавської центральної районної клінічної лікарні розглянуто 56 звернень громадян. 50 безпосередньо звернулися на особистий прийом до головного лікаря, 6 надійшли із інших установ та організацій.

По структурі звернень: 55 становили заяви, клопотання та інформаційні запити, 1 – скарга. Всі звернення були розглянуті фахівцями у відповідності до вимог чинного законодавства. На 3 надані роз’яснення, 53 в межах визначених повноважень вирішені позитивно. Фактів звернення на «гарячу телефонну лінію» лікарні не було.

Адміністрацією та медичними працівниками закладу постійно проводиться роз’яснювальна робота з метою профілактики можливих негативних звернень.


Підсумки роботи із зверненнями громадян за 2016 рік

Всього за 2016 рік фахівцями Полтавської центральної районної клінічної лікарні розглянуто 231 звернення. 203 безпосередньо звернулися на особистий прийом, 28 надійшли із інших установ та організацій. По структурі звернень: 218 становили заяви, клопотання та інформаційні запити, 13 – скарги. Всі звернення були розглянуті фахівцями у відповідності до вимог чинного законодавства. На 17 надані роз’яснення та необхідна інформація, 214 в межах визначеної компетенції вирішені позитивно.