В Полтавській центральній районній клінічній лікарні продовжується динамічне спілкування з відвідувачами.

Адміністрація лікарні щиро дякує відвідувачам, які прийняли участь в анонімному анкетуванні щодо якості роботи закладу.

За результатами анкетування, в цілому позитивне враження від обслуговування в закладі залишилось у 83,3% респондентів, у 8,3% – негативне, 8,3% опитаних або не змогли відповісти або мали свою особисту думку з цього питання.

33,4% опитаних відмітили високий рівень професійності адміністрації та керівників структурних підрозділів лікарні,  40,0% – звичайних лікарів,  26,6% – медичних сестер.

Найбільш комфортним визнано амбулаторне обслуговування у фахівців жіночої консультації, психіатра, офтальмолога, підліткового та ЛОР лікарів, завідуючої поліклінічним відділенням.

В той же час, виникали незручності під час відвідування лікарів неврологів і травматолога, при проходженні рентгенологічних та ультразвукових обстежень

87,5% респондентів вважають, що персонал лікарні дотримується правил медичної етики та деонтології, 12,5% навпаки.

У 12 випадках люди висловили персональну подяки фахівцям за роботу.

Жоден із опитаних не вказав на те, що в нього вимагали хабарі.

Результати анкетування доведені до трудового колективу, проводиться усунення вказаних недоліків, у випадках коли це стосується безпосередньо компетенції фахівців закладу.

Завдяки небайдужим громадянам маємо можливість об’єктивно оцінити свою роботу та оперативно відреагувати на проблемні питання.

Сподіваємось на подальшу співпрацю в інтересах громади району!

Довідково. З травня 2017 року в Полтавській центральній районній клінічній лікарні розпочато анонімне анкетування щодо задоволеності пацієнтів від обслуговування в закладі. Анкетування проводиться для покращення якості медичної допомоги та дає можливість адміністрації оперативно реагувати на можливі незручності, які виникають у пацієнтів та відвідувачів.