Адміністрацією Полтавської центральної районної клінічної лікарні проведено аналіз результатів анонімного анкетування громадян щодо задоволеності обслуговування в закладі.
На жаль, необхідно констатувати, що за останній період 40% осіб, які заповнили анкети, залишились незадоволеними обслуговуванням в закладі, позитивне враження у 30% та 30% респондентів не змогли надати однозначної відповіді.
Найбільш позитивно оцінили роботу лікарів стаціонарних відділень, лікаря-травматолога та фахівців жіночої консультації. Зафіксовано нарікання на роботу молодшого медичного персоналу та лікарів поліклінічного відділення – невролога, інфекціоніста та нарколога. 30% анкетованих мали з медичним персоналом проблеми деонтологічного характеру.
Жоден з анонімно опитаних не вказав на те, що з них вимагали хабарі.
Результати аналізу обговорені з колективом лікарні. Акцентовано увагу на проблемні питання. Дано доручення керівникам структурних підрозділів негайно провести роботу з підпорядкованими працівниками для усунення вказаних недоліків.
Адміністрація Полтавської центральної районної клінічної лікарні.