Адміністрацією Полтавської центральної районної клінічної лікарні проведено черговий аналіз результатів анонімного анкетування громадян щодо задоволеності обслуговування в закладі.
За останній період 33% осіб, які заповнили анкети, залишились незадоволеними обслуговуванням в закладі, позитивне враження у 50% та 17% респондентів не змогли надати однозначної відповіді.
Найбільш позитивно оцінили роботу завідувачів відділень – особливо приймальним, лікарів невролога і терапевтів, середнього та молодшого медичного персоналу. Зафіксовано нарікання на роботу представників адміністрації закладу, лікаря-кардіолога та персоналу реєстратури. 33% анкетованих мали з медичним персоналом проблеми деонтологічного характеру.
Жоден з анонімно опитаних не вказав на те, що з них вимагали хабарі.
Результати аналізу обговорені з колективом лікарні. Акцентовано увагу на проблемні питання. Дано доручення керівникам структурних підрозділів негайно провести роботу з підпорядкованими працівниками для усунення вказаних недоліків.